ტელეფონი: +995 322 55 08 18

ბიზნეს იდეა - მობილური კაფე

calendar   11-26-2020
ბიზნეს იდეა - მობილური კაფე

თუ ოცნებობ დაიწყო საკუთარი საქმე, მაგრამ ჯერ არ გადაგიწყვეტია, რომელი მიმართულება აირჩიო, ჩვენ მოგაწვდით იდეას და ბიზნეს გეგმის განხილვას, თუ საიდან დაიწყო და რა ეტაპები უნდა გაიარო.

ნუ გადადებ საკუთარ აქტიურ ქმედებებს უვადოდ, გაუზიარე მეგობრებსაც ეს პოსტი, იქნებ ისინიც ძიების პროცესში არიან.

გთავაზობთ მობილური კაფეს გახსნის იდეას, მაშ ასე...

მობილური ყავის მაღაზია - კაფე მომხმარებელს უზრუნველყოფს ცხელი და ცივი სასმელებით საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში. ამ ბიზნესის მიმზიდველობა ის არის, რომ იგი საჭიროებს შედარებით დაბალ საწყის კაპიტალს, ყავა კი მაღალი მარჟის პროდუქტია.  მობილობა სრულად არ ათავისუფლებს ქირის გადასახადისგან, მაგრამ მნიშვნელოვნად ამცირებს ხარჯებს. გარდა ამისა, დამწყები მეწარმეებისთვის ეს არის შანსი, გამოსცადონ თავიანთი ძალები და საჭიროების შემთხვევაში, შედარებით უმტკივნეულოდ გავიდნენ ბიზნესიდან.

მომსახურების აღწერა

მობილური ყავის მაღაზია არის სრულად ავტონომიური მანქანა, ფურგონი ან მიკროავტობუსი, რომელიც აღჭურვილია ყავითა და მისი მომზადებისთვის საჭირო  ინვენტარით.

 მთავარი პროდუქტი არის ყავა, რომელიც მზადდება ახლად დაფქული ყავის მარცვლებისგან, რომელიც იყიდება სხვადასხვა ზომის მუყაოს ჭიქებში.

 ასორტიმენტი:

ამერიკანო;

კაპუჩინო;

ლატე;

კაკაო;

Ჩაი.

სტატისტიკურად, კაპუჩინო მთლიანი გაყიდვების 80% -ს შეადგენს. შეგიძლიათ დაამატოთ სხვადასხვა ტიპის სამელები, დამატებით გაყიდოთ ორცხობილები, ვაფლები, სენდვიჩები და სხვა საკვები.

 ყავა იმპულსური საქონელია, ამიტომ ავტომობილი უნდა გამოიყურებოდეს მიმზიდველად.  ამისათვის თქვენ უნდა შეფუთოთ იგი ბრენდირებული ეფექტური ფირით.

 

 მობილური ყავის მაღაზიის განთავსებისთვის საჭიროა მიმართოთ ადგილობრივ მუნიციპალიტეტებს, ხელშეკრულება დადოთ რომელიმე ტერიტორიის კერძო მფლობელთან ან მონაწილეობა მიიღოთ საზოგადოებრივ ღონისძიებებში. 

თქვენს მანქანაში უნდა დაამონტაჟოთ ყავის დანადგარები და აღჭურვოთ დამატებითი აკუმულატორით.

 ერთი პუნქტის ყოველდღიური მუშაობისთვის, ორი თანამშრომელი იქნება საჭირო, რომლებიც გაინაწილებენ ბარისტას და მძღოლის ფუნქციებს. სამუშაოების დაწყებამდე მათ სათანადო მომზადება უნდა ჰქონდეთ გავლილი.

გაყიდვების ბაზრის აღწერა

სამიზნე აუდიტორია შეიძლება დაიყოს რამდენიმე ჯგუფად:

 ბავშვებთან ერთად სასერნოდ გასული დედები;

Სასწავლებლისკენ მიმავალი ან შესვენებაზე მყოფი სტუდენტები და მოსწავლეები

ოფისის თანამშრომლები, რომლებიც ყავას ყიდულობენ დილით, ლანჩზე ან სამსახურის შემდეგ.

ტურისტები

 პირდაპირი კონკურენტები ახლომდებარე კაფეებია. უნდა მოიპოვოთ კონკურენტული უპირატესობები: ყავის უკეთესი ხარისხით, ჭიქის უფრო დიდი მოცულობით, უფასო სიროფებით, მინი ორცხობილებით, კანფეტებით ან სხვადასხვა აქციებითა და შეთავაზებებით.

Გაყიდვები და მარკეტინგი

მობილური ყავის მაღაზიის წარმატების ყველაზე მნიშვნელოვანი კრიტერიუმი არის ადგილმდებარეობა. მისი არჩევისას ყურადღება უნდა მიაქციოთ ხალხმრავალ ტერიტორიას, პირდაპირი კონკურენტების არსებობას და პოტენციური მყიდველების დაინტერესებას პროდუქტის მიმართ.

 

შესაფერისი ადგილების მაგალითები:

 სიახლოვე საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან და ბიზნეს ცენტრებთან;

საზოგადოებრივი ტრანსპორტის გაჩერებებთან;

პარკების შესასვლელთან;

სამედიცინო დაწესებულებებთან;

სადგურებთან.

მთავარი სარეკლამო პლატფორმა იქნება თავად მანქანა, ამიტომ იგი უნდა გამოიყურებოდეს მიმზიდველად, ხოლო ბარისტა უნდა იყოს გამოწყობილი საფირმო უნიფორმაში.

კარგი შემოსავლის მიღება შეიძლება საზოგადოებრივ ღონისძიებებში მონაწილეობით.

ასევე კიდევ ერთი ფორმატია „ქეითერინგი“. ჩვეულებრივ, დამკვეთი იხდის გარკვეულ თანხას, შემსრულებელი კი სტუმრებს უმასპინძლდება სასმელებით.

საქმიანობისთვის დაგჭირდებათ: 

მანქანა (ფურგონი, მეორადი);

აკუმულატორი;

დენის ტრანსფორმატორი;

Ყავის აპარატი;

Ყავის საფქვავი;

Მაცივრი;

ბარისტას აპარატურა;

სალარო აპარატი;

შიდა გაფორმება და ავეჯი;

მანქანის დაბრენდვა.

ასევე საჭიროა:

სამეწარმეო საქმიანობის რეგისტრაცია, ყველა ნებართვის მოპოვების ჩათვლით;

ლოგოსა და კორპორატიული იდენტურობის შემუშავება;

დაზღვევა.

Რისკ ფაქტორები

აღჭურვილობის დაზიანება. შეიძინეთ ახალი მოწყობილობა, გარანტიით უზრუნველყოფილი. დროულად მოახდინეთ ტექნიკური შემოწმება-მომსახურება.

მომსახურების დაბალი დონე. მოამზადეთ თანამშრომლები, როგორც სასმელების მომზადებაში, ასევე მომხმარებელთა მომსახურებაში.

შეარჩიეთ 2-3 საიმედო პროდუქციის მომწოდებელი.